Cursuri deschise la Interact
Asadar, in perioada 3-4 iunie se va desfasura cursul Customer Care care clarifica legatura intre strategia de customer care si rezultatele companiei. Vei intelege cum o atitudine orientata spre client e importanta atat pentru colegii din front office, cat si pentru cei din back office si te vei lamuri cum imbunatatirea relatiilor cu clientii poate aduce companiei tale vanzari mai mari, o reputatie mai buna si o imagine mai profitabila.
Personal Effectiveness – 11-12 iunie 2009 – este un curs care se adreseaza celor care isi propun sa fie mai eficienti in activitatea lor de fiecare zi. Eficienta personala se traduce intr-o mai buna capacitate de a-ti defini obiectivele, de a stabili o ordine a prioritatilor corecta si de economisi timpul si banii companiei.
Cursul Recrutare si selectie – 18-19 iunie 2009 – prezinta etapele procesului de recrutare si selectie, principii de selectie a CV-urilor, tipuri de intrebari pentru competente specifice postului, tehnici de intervievare si practica tehnicilor prin jocuri de rol filmate.
Iar cursul Think On Your Feet(R) – 25-26 iunie 2009 – pleaca de la ideea ca in spatele oricarei comunicari clare sta o gandire clara. Astfel, acest curs te ajuta sa fii mai clar si mai concis atunci cand iti prezinti ideile. In acest fel vei fi mai convingator si te vei face mai bine inteles.
Afla mai multe detalii vizitand : www.i-interact.eu