De ce să-ți treci Chief Happiness Officer pe cartea de vizită
Cartea de vizită tip pașaport a apărut acum trei ani, în urma unui process de rebranding prin care a trecut Lugera & Makler România între 2012 și 2013. Rebrandingul companiei de recrutare și leasing de personal a mai generat un logo nou (un leu cu o gerbera fucsia în coamă), un blazon (un scut, leul cu gerbera fucsia, două săbii şi şase steaguri) și un brand comunicat ca „Lugera, the People Republic”. Cristina Săvuică explică, pentru eJobs România, site-ul numărul unu pe piața autohtonă de recrutare online, ce presupune rolul de Chief Happiness Officer și de ce a luat decizia să se intituleze astfel.
eJobs: Ce înseamnă, pentru dumneavoastră, fericirea?
Cristina Săvuică: Fericirea înseamnă să faci, în primul rand, ce îți place, să nu simți în nicio zi că astăzi nu ai chef. Înseamnă să fii împăcat că ai lasat în urmă lucruri frumoase, oameni care să își amintească cu drag de tine și că prin tot ce ai făcut ai reușit să aduci la suprafață un tu mai bun.
eJobs: Ce v-a determinat ca, în 2013, să vă „atribuiți” funcția de Chief Happiness Officer?
Cristina Săvuică: Cred că am fost dintotdeauna Chief Happiness Officer (Director General de Fericire), chiar dacă nu purtam titulatura aceasta. Nu putea fi altfel într-o companie precum Lugera, a cărei cultură este, în primul rând, despre clienți fericiți, candidati fericiți şi colegi fericiți. Dacă adăugăm și faptul că avem o adevărată tradiție a farselor și a petrecerilor, dar și cele mai zâmbitoare echipe, rețeta este completă. Rebrandingul a fost însă pretextul perfect pentru a ne declara independența fată de conformism, cărări bătătorite și pentru a ne spune pe nume.
Cristina Săvuică, Chief Happiness Officer Lugera & Makler România, împreună cu Momo, căţeluşa ei.
eJobs: De ce Chief Happiness Officer și nu doar Happiness Officer?
Cristina Săvuică: Pornind de la Chief Executive Officer (Director General Executiv), Chief Financial Officer (Director Financiar) sau Chief Operating Officer (Director Operaţional) am ajuns la Chief Happiness Officer.
eJobs: Cum arată „fișa postului” de Chief Happiness Officer?
Cristina Săvuică: Fiecare dintre colegii mei este un happiness officer în relația cu colegii și clienții săi. Rolul meu merge puțin mai departe, în sensul că eu trebuie să le asigur cadrul potrivit și să le pun la îndemână instrumentele care să îi ajute să fie extraordinari.
Citește mai multe despre… fericire. Pe ejobs.