Demersuri importante pentru dezvoltarea industriei de publicitate online
Începând cu luna iunie a anului 2013, freelancerii, consultanţii, cei care deţin start-up-uri sau persoanele fizice se pot înscrie în IAB România. Noii membri au oportunitatea de a accesa cele mai noi informaţii şi trenduri din publicitatea online la nivel naţional şi internaţional. Membrii sunt recunoscuţi drept specialişti şi sunt promovaţi ca atare în reţeaua IAB Europe. Ei beneficiază de discounturi la evenimentele cele mai cunoscute din reţea şi au posibilitatea de a face networking cu oameni importanţi din industrie.
Cei interesați să devină membri ai IAB România trebuie să participe la una dintre direcţiile de dezvoltare ale organizaţiei: educaţie, finanţare, cercetare, organizare de evenimente sau community management. Noii membri nu au drept de vot în Adunarea Generală şi în Consiliul Director şi trebuie să plătească o taxă în valoare de 200 de euro anual.
Un alt punct de discuție de pe agenda întâlnirii IAB România a fost pregătirea primului Ghid de Mobile Advertising din industria autohtonă. În acest scop, s-au pus bazele unui grup de lucru care să realizeze ghidul ce va reprezenta un reper pentru industria de publicitate pe mobil de la noi. Grupul de lucru se adresează și este deschis tuturor membrilor IAB România care doresc să se implice şi să contribuie la acest proiect.
Totodată, IAB România va oferi acces la o serie de certificări importante pentru domeniul publicității online.