Despre curiozitate, creativitate şi bule
Când şi-a început cariera de publicitar, în 2004, exista o imagine denaturată a industriei: “Lumea credea despre creativi că sunt nişte rock-star, care petrec şi apoi bam! Au o idee pe care o aplică şi la asta se rezumă job-ul lor”.
Cătălin, care între timp a avansat în rândul companiei, ajungând director de creaţie în cadrul agenţiei de publicitate şi, mai nou, Chief Creative Officer în cadrul grupului McCann, are cu totul altă părere despre creativii din industrie:“Creativii buni sunt nişte oameni curioşi, în primul rând. Cred că asta este cel mai important lucru, orice creaţie are o inspiraţie, un insight, o observaţie de la care pleci, care porneşte din foarte multă curiozitate. La moment dat, după ce acumulezi foarte multe informaţii, poveşti, experienţe, faci legături şi conexiuni care se transpun în creaţiile tale. Nici nu ştii de unde apare ideea”, spune acesta.
În cei doisprezece ani de activitate în cadrul McCann Erickson, Cătălin Dobre s-a aflat la baza multor campanii renumite şi apreciate în industrie.
Citeşte mai multe pe WALL-STREET.RO.