Despre dezvoltarea de jocuri cu milioane de utilizatori la How to Web
Vineri, 21 noiembrie, comunitatea locală de gaming se reuneşte la How to Web – Game Development Track pentru a discuta despre dezvoltarea de jocuri cu milioane de utilizatori alături de profesionişti cunoscuţi din industrie. Bilete Early Bird sunt disponibile online până joi, 13 noiembrie.
Evenimentul este realizat în colaborare cu Romanian Game Developers Association (RGDA) cu sprijinul King, Mobility Games şi Ubisoft. Acesta aduce împreună dezvoltatori de jocuri, product manageri şi entuziaşti care vor învăţa din experienţa profesioniştilor în domeniu şi vor înţelege mecanismele din spatele titlurilor de succes la nivel global, ascultând exemple concrete de bune practici şi studii de caz.
Mathieu Muller (Field Engineer Unity Technologies) va vorbi despre Unity 5, un motor puternic de randare ce conţine un set de instrumente intuitive care îţi permit crearea de conţinut interactiv 3D şi 2D de calitate, mai uşor, mai repede şi mai eficient.
Despre PR & marketing în industria dezvoltării de jocuri va vorbi Agnieszka Szostak (Fondator PR Outreach şi antreprenor cu o experienţă impresionantă în dezvoltarea de campanii de comunicare), şi va ajuta participanţii la eveniment să înţeleagă care sunt aşteptările jurnaliştilor de profil.
Vlad Micu (Head of Studio, Critical Force Entertainment) va împărtăşi bunele practici şi lecţiile învăţate din experienţa dezvoltării propriului startup în industria de gaming, companie care s-a bucurat de succes numai după o serie de eşecuri, incluzând faptul că nu a reuşit să monetizeze în mod adecvat un joc cu o audienţa uriaşă.
Etapele prin care trebuie să treacă un joc, de la idee, validarea conceptului, prima versiune care poate fi jucată, adăugarea funcţionalităţilor, versiunea Beta şi lansarea finală, vor fi aduse în discuţie de Dan Olthen, Producător al jocului Game of Thrones la Bigpoint Gmbh, putând fi puse în aplicare atât în startup-uri, cât şi în echipe de peste 50 de persoane.
Nu în ultimul rând, provocările tehnice pe care le poţi întâmpina atunci când dezvolţi un joc 3D pentru iOS şi Android vor fi abordate în detaliu de Roberto Mangiafico (CTO Bad Seed Entertainment), care va trece în revistă soluţiile pe care le-a identificat în dezvoltarea jocului Sleep Attack pentru eficientizarea proceselor de randare, memorie şi îmbunătăţire a performanţei.
Agenda completă, precum şi lista invitaţilor şi a subiectelor abordate de aceştia sunt disponibile online pe site-ul evenimentului.