DHL România, premiat la Gala Romanian Contact Center Awards 2013
În cadrul celei de-a 5-a ediţii a Galei Romanian Contact Center Awards, DHL România a câştigat premiul pentru cel mai bun program de instruire într-un departament de Customer Service, prin livrarea către angajaţi a programului „Certified International Specialists”.
Începând cu anul 2011 tot personalul DHL Express este instruit în Programul „Certified International Specialist”. CIS este o platformă globală DHL de formare şi dezvoltare a personalului, având rolul de a instrui şi certifica cei peste 100.000 de angajaţi DHL Express din întreaga lume, pentru a-i transforma în specialişti internaţionali ai industriei de curierat expres.
Livrarea programului de instruire CIS pentru angajații DHL reprezintă o investiţie importantă în oameni şi în dezvoltarea acestora, ceea ce conduce implicit la furnizarea de servicii de calitate pentru clienţii DHL, care ştiu că se pot baza pe sprijinul oferit de Specialiştii Certificaţi Internaţional.