European Communication Monitor, studiul care află impactul tehnologiei în management. Și nu numai
Aflat la a 10-a ediție, European Communication Monitor vizează anul acesta subiecte ardente precum impactul Big Data asupra comunicării sau relevanța aplicațiilor asupra domeniului PR. Mai mult, cercetarea privește felul în care noile modalități de conectare cu managementul de top sau cu acționarii sunt reconfigurate acum, care este impactul competențelor digitale și de management în social media, cum se redefinește rolul influențatorilor din cadrul rețelelor sociale.
European Communication Monitor reprezintă o cercetare realizată de European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA) împreună cu European Association of Communication Directors (EACD), susținută Prime Research International, lider global în cercetarea comunicării. Proiectul este coordonat de profesori ai unor universități de renumite din Europa.
De asemenea, studiul urmărește identificarea caracteristicilor ce diferențiază departmentele de comunicare cu rezultate excelente și locurile comune între strategiile de comunicare folosite în diferite țări europene. Studiul permite realizarea unor comparații între țările europene sau fixarea unor repere între diferite tipuri de organizații (companii private sau cu acționariat, non-profit, agenții sau instituții guvernamentale) ce fac studiul deosebit de relevant pentru oricine lucrează în acest domeniu.
Participanții pot răspunde până la data de 31 la chestionarul on-line (www.communicationmonitor.eu), împărtășindu-și experiența pentru a contura o imagine esențializată a acestei discipline în plină dezvoltare. Fiecare participant va primi un raport integral al rezultatelor studiului, prezentate în iulie 2016 în cadrul European Communications Summit în Bruxelles .