Focus pe generaţia Z
Prin “Raftul cu experienţe” dorim să creăm un program anual de referință atât pentru comerțul modern, pentru adolescenții interesați de o carieră în comerț, cȃt și pentru instituțiile de învățămȃnt care doresc să pregătească viitori specialiști și profesioniști în domeniu.
Principalele obiective ale proiectului sunt:
Descoperirea și fundamentarea valorilor, dezvoltarea personală și consilierea în carieră a elevilor din liceele cu profil economic, prin implicarea Asociației Școala de Valori; Dezvoltarea aptitudinilor tehnice prin intermediul sesiunilor tehnic-formale și a stagiilor de practică efectuate în punctele de lucru Kaufland;Identificarea unor tinere talente cu atitudine și valorile potrivite culturii Kaufland, precum și aptitudini speciale pentru industria comerţului; Dezvoltarea abilităţilor de leadership, mentorat şi coaching pentru angajaţii noştri.
Printre obiectivele de business pe care dorim să le atingem cu acest proiect menționăm:
- Planul de extindere, respectiv deschiderea de noi magazine în perioada 2015 – 2016 în orașe precum Arad, Bucureşti şi Timişoara;
- Creşterea performanţei fiecărui magazin prin asigurarea necesarului de angajaţi/magazin;
- Dezvoltarea abilităților șefilor de raion/department pentru a coordona cu succes echipe şi de a-i îndruma în carieră pe actualii angajaţi;
- Creşterea retenţiei angajaţilor prin recunoaşterea meritelor și prin oportunitatea de a fi mentor în program;
- Asigurarea calității în relaţiile cu clienţii și respectarea standardelor înalte din această arie.
În urma campaniei de promovare aproximativ 400 de elevi au aplicat pentru programul „Raftul cu experienţe” în anul 2015. 104 au fost selectați și au participat la săptămâna de educație non-formală și cele trei săptămâni de practică în cadrul magazinelor. În afară de aceștia, în proiect s-au mai implicat peste 100 de angajați Kaufland și alți colaboratori.
Citeşte mai mult pe hrmanageronline.ro