De la preluarea de catre Renault in 1999, Dacia a investit pana in prezent peste un milion de ore in formarea angajatilor. Astfel, in 2004, cu 30 de ore/persoana, Dacia se aliniaza standardelor Renault, numarul mediu al orelor de formare alocate pentru fiecare persoana pe an, fiind de 10 ori mai mare. Printre programele concepute pentru dezvoltarea competentelor managerilor se afla si "Management Corporate", organizat in cadrul grupului Renault, care le va permite cunoasterea in detaliu a strategiei companiei si aplicarea ei. Aceste actiuni se inscriu in procesul de internationalizare a grupului.
Recomandările editorilor
-
Este tehnologia un factor decisiv în retenția Generației Z? Adrian Popescu, TotalSoft: Dacă brandul tău e atractiv, oamenii vin. Dar dacă aplicația prin care interacționează este greoaie și învechită, nu rămân
Generația Z nu mai privește aplicațiile de la birou ca pe simple instrumente de lucru, ci ca pe o extensie a culturii instituției, iar experiența digitală poate înclina decisiv balanța între a accepta sau a refuza un job. -
Cum arată transformarea unei organizații cu 8.000 de oameni care țin România în mișcare: cazul FAN Courier
Cum duci mai departe spiritul unei organizații antreprenoriale, lider de piațǎ, cu o istorie de peste 27 de ani şi peste 8.000 de angajați şi colaboratori. -
Când paralelele se întâlnesc… și liderii sfidează infinitul! | EDITORIAL
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.
Leadership
-
Micro-decizii care influențează macro-rezultatele: Cum le recunoști în echipele tale
Fiecare echipă trăiește dintr-un flux constant de decizii mărunte. Alegerea tonului într-un email, felul în care un coleg răspunde la o întrebare, ordinea în care un task primește atenție, toate par detalii, dar ele trasează direcții subtile. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării. -
Poveste de brand: De la ce vine numele Musette
„Musette” evocă imediat rafinament, eleganță și un aer parizian, dar puțini știu că numele brandului ascunde o poveste surprinzătoare. Fondatoarea Cristina Bâtlan s-a inspirat dintr-un clasic al animației: „Pisicile aristocrate”. Alegerea a fost una pur intuitivă, fără studii de marketing. -
Când paralelele se întâlnesc… și liderii sfidează infinitul! | EDITORIAL
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală.