GolinHarris a transformat Pepsi în moneda de schimb a verii
Componenta de PR a campaniei Pepsi „Ia-ţi vara în cap” este un proiect ce a pornit din mediul online şi s-a transformat în experienţe offline intense. Un concept original GolinHarris, campania de comunicare a vizat atât reprezentanții presei centrale și locale, cât și bloggerii şi partenerii. Întreaga aventură a fost comunicată pe blogul campaniei în platforma Pepsi Pulse, pe pagina de Facebook Pepsi şi pe hashtagul #varaincap. Campania a fost susţinută de peste 45 de bloggeri prin postări pe bloguri, pe Facebook şi Twitter, prin share-uri, like-uri şi comentarii, devenind în scurt timp unul dintre cele mai vizibile şi urmărite proiecte. Peste 300 de mesaje cu hashtagul #varaincap s-au postat pe Facebook şi Twitter şi mai mult de 51.000 de vizitatori unici au fost expuşi campaniei atât pe blogul dedicat „varaincap”, cât şi pe blogurile care au scris despre campanie.
Live for now
„Fiecare dintre noi a visat măcar o dată la un moment wow, nou şi diferit, în care să învingă monotonia si să uite pur şi simplu de tot ce înseamnă activităţile de zi cu zi. Am căutat să le oferim mai mult de atât fanilor Pepsi, am vrut să la pregătim o vară fresh şi de neuitat, în ton cu mesajul „Live for Now”, cea mai recentă campanie globală Pepsi. Iar GolinHarris a găsit provocarea perfectă pentru acest grup de consumatori, tineri, mereu însetaţi de experienţe intense, revigorante: o săptămână de aventuri inedite, în care singura monedă de schimb permisă era Pepsi”, spune Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România.
„Pepsi este un brand curajos, plin de viaţă, aventurier, cu o personalitate distinctă și puternică. Aceste trăsături am dorit să le surprindem în campania „Ia-ţi vara în cap – Pleacă la drum doar cu Pepsi!”. Am pornit de la ideea că marca este atât de puternică și iubită încât ai putea obține orice în schimbul unor doze de Pepsi. Iar cele trei echipe de prieteni care au străbătut țara în lung și-n lat ne-au demonstrat încă o dată puterea Pepsi ca social currency, realizând tranzacţii cu români de peste tot din ţară”, spune Irina Roncea, Senior Manager, GolinHarris Bucureşti.