Google a întrecut Apple și a devenit cel mai valoros brand din lume
Google este cel mai valoros brand din lume, cu o valoare de 109,4 miliarde de dolari, în creștere cu 24 % pe parcursul anului 2016, conform Global Brand Ranking, raport întocmit de Brand Finance. Fostul lider din ultimii cinci ani, Apple, are momentan o valoare de 107,1 miliarde de dolari, în scădere cu 27%.
Este pentru prima dată din 2011 când Google ajunge în vârful topului, lucru care se explică, în principal, prin modurile inovative prin care compania reușește să monetizeze utilizatorii. În schimb, David Haigh, CEO la Brand Finance, explică prăbușirea Apple prin eșecul acestei companii de a menține un avantaj tehnologic, mai ales din cauza creșterii concurenței.
FACEBOOK E ABIA PE LOCUL NOUĂ AL TOPULUI
Pe ultima poziție a topului se află brandul Amazon, care valorează 106,396 miliarde de dolari. Compania Microsoft e pe locul cinci, urmată de Samsung, Verizon și Walmart. Gigantul Facebook ocupă poziția a noua, valorând la ora actuală 61,998 miliarde de dolari, adică aproape dublu față de începutul anului 2016.