Grolsch oferă o bursă pentru Școala ADC*RO
Toți cei care vor răspunde provocării vor fi invitați ulterior la examenul de la Institute, The Café, unde vor fi supuși unor probe de creativitate pe care le vor afla direct la locul “creației” și care vor fi jurizate de către tutori și absolvenți ai Școlii ADC*RO.
Câștigătorul bursei va fi anunțat la sfârșitul lunii noiembrie, odată cu lista celor admiși la cea de-a șasea ediție a Școlii ADC*RO. Acesta trebuie să rezolve cu succes și testul de admitere la școală.
Cursurile vor începe în luna ianuarie 2014 și vor dura patru luni. La finalul școlii, studenții își vor alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de tutori pentru stabilirea unui clasament final, iar cei mai talentaţi studenţi vor beneficia de internshipuri în agenții.
Tutorii ediției din 2014 a școlii sunt: Adrian Preda (Creative Director, Friends Advertising), Cătălin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson România), Cornel Gologan (Creative Director, Headvertising), Dinu Pănescu (Group Creative Director, McCann Erickson România), Dorian Pascuci (Creative Director, ADDV Euro RSCG), Mihai Gongu (Creative Director GMP Advertising), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis Groupe), Șerban Alexandrescu (Managing Partner Headvertising), Ștefan Vasilachi (Creative Director, Geometry Global) și Valentin Suciu (Creative Director, Jazz).