Impactul GDPR asupra mediului de business
Data de 25 mai 2018, reprezintă momentul în care vor intra în vigoare reglementările GDPR, cele mai importante modificări efectuate de către Uniunea Europeană în administrarea datelor cu caracter personal, din ultimii 20 de ani.
Toate companiile, ONG-urile și instituțiile care colectează, prelucrează și administrează date cu caracter personal trebuie să se alinieze la noile reglementări. Acestea implică schimbarea a o serie de procese interne, modificări în comunicarea cu clienții, noi proceduri și măsuri mai stricte în securitatea datelor.
La data de 25 mai 2018, companiile vizate trebuie să aibă deja implementate intern noile proceduri și măsuri de securitate a datelor. O situație contrară ar putea duce la o serie de amenzi de până la 4% din cifra de afaceri sau echivalentul a 20 milioane de euro.
Conferința „Mediul de business după 25 mai” reunește unii dintre cei mai buni specialiști din marketing, IT&C, audit și legal. Aceștia sunt Marian Șeitan – General Manager la Mediapost Hitmail, Mircea Bozga – Partener, Risk Assurance la PwC România, Oana Terteleac – Enterprise Channel Manager la Microsoft, Bogdan Tudor – Fondator și CEO la Startech Team, Silvia Axinescu – Managing Associate la Reff & Associates – Membru Deloitte Legal, Răzvan Codreanu – CEO la Enersec, Adina Nichitean – Head e-Commerce la Zitec.
Mai mult detalii despre conferință și modalitatea de înscriere poți accesa pe site-ul organizatorilor.