InterContinental Hotels Group sporeşte numărul de puncte de loialitate pentru hotelurile din Europa
Fie că este vorba despre o cină în restaurant, o noapte în plus sau o comandă la room service, tot ce trebuie să facă oaspetele este să solicite postarea „pe cameră” a cheltuielilor, pentru acumularea de puncte, cu ajutorul cărora va putea beneficia de o varietate de premii, de la zboruri la şedinte Spa.
Pentru a deveni membru IHG® Rewards Club, oaspetele îşi crează cont gratuit online şi astfel începe să colecteze puncte imediat ce se cazează la unul din cele 4.700 de hoteluri din lume, aparţinând lanţului hotelier IHG®, accesând astfel o gamă variată de beneficii speciale şi bonusuri de călătorie.
Cei aproape 79 de milioane de membri IHG® Rewards Club au o mulţime de opţiuni din care pot alege pentru a-şi folosi punctele accumulate: de la zboruri cu avionul la posibilitatea de a descărca muzică, închirieri de maşini, carduri cadou la retaileri renumiţi, colecţii de vin şi experienţe unice precum şedinţe Spa, lecţii de preparat sushi sau „rally driving”.
În plus, de la 1 iulie 2014, toţi membrii IHG® Rewards Club se vor putea bucura de acces gratuit la internet în toate hotelurile IHG® din întreaga lume.
Această plajă de oferte întăreşte angajamentul InterContinental Hotels & Resorts de a furniza oaspeţilor experienţe unice, cu accent pe savoarea locală. Cu 30 de hoteluri în cele mai populare destinaţii din Europa, inclusiv Roma, Amsterdam, Paris, Cannes şi Berlin, InterContinental Hotels & Resorts oferă oaspeţilor o alternativă premium pentru explorarea Europei.
Pentru a vedea cum puteţi beneficia de program şi a calcula câte puncte câştigaţi cu următorul sejur, vizitaţi pagina clubului.