Îţi place ceea ce citeşti? Participă cu un vot!
Fundaţia Friends For Friends (FFFF) organizează primăvara aceasta extensia Premiilor Superscrieri, ce vor avea loc abia în toamnă. De data aceasta, puterea este în mâna cititorilor care, până la data de 8 iunie, pot înscrie şi susţine o non-ficţiune românească, pe care aceştia o consideră valoroasă.
Lucrarea trebuie să fie publicată în ultimile 8 luni în mediul online şi va fi votată în paralel de către public, stabilindu-se astfel un top 10 al celor mai bune lucrări ce vor fi jurizate în etapa finală. Juriul este format din 16 profesionişti din diverse domenii (jurnalişti, bloggeri, oameni de comunicare) care pun preţ pe realitatea prezentată în poveştile bine scrise. Pentru ediţia de anul acesta, juriul este compus din: Alex Ciucă, Alex Gâlmeanu, Ana Glavce, Andreea Burlacu, Ariel Constantinof, Bogdana Butnar, Cristian Neagoe, Cristi China, Corina Vasile, Elena Cîrîc, Luiza Vasiliu, Mădălina Uceanu, Monica Jitariuc, Veronica Dogaru, Vlad Tăușance și Vlad Stroescu.
Sorin Trâncă, preşedintele FFFF declară că „După ce am construit un concurs unic prin faptul că e deschis tuturor categoriilor de autori, iată că reușim acum şi un parteneriat unic: cu cititorii. În mod tradițional, ei sunt lăsați un pic deoparte în concursurile de multe feluri. Să citim, deci, ceea ce merită citit.” Foarte adevărat!
Autorul textului câştigător va primi un premiu de 300 de euro, iar cititorul care l-a înscris în concurs va primi un smartphone Samsung Galaxy 4G Black. Pentru mai multe detalii referitoare la concurs precum şi pentru înscrieri, accesaţi www.ffff.ro/superscriereacititorilor
Lansat în anul 2011, proiectul Premiile Superscrieri îşi propune ca în fiecare an să promoveze jurnalismul narativ şi scriitura creativă despre oameni, evenimente şi momente reale printr-o competiţie ce a cumulat în cele trei ediţii de până acum aproape 1000 de lucrări înscrise, şi premii în valoare totală de peste 15.000 de euro. În felul acesta, FFFF încureajează în România acele poveşti puternice şi texte de calitate care au puterea de a informa corect, de a emoţiona şi de a schimba percepţii şi atitudini.