La 12 ani de existență, City Grill vizează extinderea în afara României
Până la sfârşitul lui 2016, numărul de angajaţi va ajunge la 1.300-1.500 şi va creşte constant, în raport cu creşterea numărului de localuri. Din 2013, sub îndrumarea lui Dan Țonescu, Training and Development Chef, s-au ținut cursuri de dezvoltare a abilităţilor pentru bucătari, în cadrul City Grill Chefs Academy. În urma trainingului, cursanţii academiei acreditate de către Ministerul Muncii, au deprins capacităţi de management, de resurse umane, de eficientizare a timpului şi a costurilor, dar şi capacitatea de a-i învăţa pe alţii, la rândul lor. Prin intermediul academiei, Chef Dan Țonescu îşi doreşte să educe oamenii, să îi inspire şi să le ofere o direcţie.
Pe termen scurt, grupul vizează poziţionarea corectă pe piaţă a brandurilor ,,Hanu’ lui Manuc" şi „Pescăruş", deschise anul trecut, iar pe termen lung, consolidarea tuturor celor șapte branduri din portofoliu, din care mai fac parte restaurantele City Grill, Trattoria Buongiorno, Hanu’ Berarilor, Caru’ cu Bere şi cafenelele City Cafe.
Obiectivele de dezvoltare sustenabilă, pe termen mediu, în perioada 2016-2018, vizează deschiderea de localuri noi, compania fiind în căutare de achiziţii care pot completa actualul portofoliu.
„Dorim să ne dezvoltăm organic şi avem în vedere atât Bucureştiul, cât şi alte oraşe mari din ţară – deocamdată ne gândim la Cluj – dar şi în afara României, la Viena şi Londra. Vizăm preluarea unor branduri noi, a unor locaţii independente pe care să le reamenajăm, investiţiile noastre presupunând un efort de 250.000 – 400.000 EUR per locaţie achiziţionată. Bugetul de achiziţii actual este de circa 2 milioane de euro pentru două noi restaurante”, a declarat Dragoş Petrescu, CEO-ul Grupului City Grill.
De altfel, în toți cei 12 ani de activitate, City Grill a reinterpretat din punct de vedere gastronomic vechile valori româneşti şi a fost parte a comunităţii, prin susţinerea proactivă a unor proiecte umanitare şi competiţii sportive.
În 2015, cifra de afaceri la nivelul grupului a fost de aproximativ 24 milioane euro, iar estimările pentru anul în curs, după primul trimestru, indică o creştere de 20 de procente, până la 30 de milioane de euro. Dragoş Petrescu apreciază că începând de anul viitor, grupul va avea o creştere constantă de 10-15% anual.