Lidl România a fost premiat pentru Cea mai bună inițiativă a unui angajator
„Viitorul Șef de Magazin”, programul pentru care retailerul a câștigat de curând premiul acordat de Business Review, a fost implementat începând cu primăvara anului trecut și are la bază cinci categorii de competențe definite pentru noul profil al Managerului de Magazin: profesionale, personale, de conducere, antreprenoriale și sociale. În acest program dedicat îmbunătăţirii calităţilor fiecăruia dintre cei peste 190 de şefi de magazin din ţară, precum şi în formarea viitorilor şefi, Lidl a investit cinci milioane de euro.
"Investiția în viitorul angajaților noștri, susținerea dezvoltării lor și sprijinirea lor în a atinge excelența managerială sunt prioritățile care definesc Lidl și care au dus la crearea programului Viitorul Șef de Magazin. Cu ajutorul lui, am dezvoltat strategic resursele umane din prima linie a business-ului, le-am asigurat angajaților noștri o evoluție continuă și le-am transmis recunoștința noastră pentru eforturile depuse, ajutându-i să își sprijine echipele pe calea către succes", a declarat Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
Inițiativele Lidl legate de angajați și viitori angajați continuă. În această primăvară, retailerul va mai fi prezent cu oferte de joburi la “Târgul de Cariere” din Sibiu, Cluj și Târgu Mureș, la “Angajatori de Top” din București, dar și la ASE Job Fest.
Totodată, reprezentanții companiei îi vor ajuta pe tineri să se familiarizeze cu Campionatul de Management, un program special de management trainee de 12 luni care le asigură participanţilor o dezvoltare accelerată şi complexă a carierei, încurajându-i şi sprijinindu-i să facă performanţă.