Locul meu pe piata muncii
„Aceste workshop-uri sunt concepute astfel incat sa le ofere studentilor setul de instrumente care sa le permita alegerea locului de munca potrivit intr-un mod eficient si, implicit, un acces mai usor pe piata muncii, intr-un context din ce in ce mai competitiv. Concret, este vorba de solutii personalizate, fiecare student participant la workshop-uri avand posibilitatea de a-si identifica abilitatile personale si a-si imbunatati aptitudinile de branding personal cu ajutorul instrumentelor de tipul Communication DNA, profilul individual de comunicare. Cum ma prezint la un interviu, cum pregatesc o scrisoare de intentie sau care sunt conditiile legale de angajare sunt cateva din intrebarile la care proiectul incearca sa raspunda”, afirma Claudia Cochina, Project Manager, Mercury360.
In cadrul Targului de job-uri “Jobshop”, de la Cluj, si „Angajatori de Top”, de la Bucuresti, studentii vor putea vizita standurile „Locul Meu pe piata muncii” unde isi vor putea completa profilurile de comunicare sau business, vor primi materiale informative si indrumari personalizate din partea specialistilor in HR si in ego –marketing.
Proiectul este cofinantat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) 2007-2013. Investeste in oameni! si implementat de Mercury360 in parteneriat cu Inspectia Muncii, Bucuresti si Fundatia ProWomen, Iasi.