Lumea cafelei, cel mai bun proiect din reteaua ZenithOptimedia
Romania a castigat premiile anuale ZenithOptimedia Global ROI Excellence Awards 2010 cu proiectul “Lumea Cafelei”, dezvoltat pentru Nescafé. In competitie au intrat toate agentiile din reteaua ZenithOptimedia. Un total de 80 proiecte si 8 finaliste.
“Lumea Cafelei” este o platforma online de tip joc interactiv, dezvoltat pe un portal pentru femei. Timp de doua luni, utilizatorii si-au putut crea plantatia de cafea ajungand treptat sa-si produca propria ceasca de Nescafé. Pasii jocului corespundeau procesului natural de fabricare a cafelei.
Campania a inregistrat peste cinci milioane de vizitatori unici pe platforma lumeacafelei.eva.ro, peste 150 de mii de conturi create, 38.000 fani pe pagina de facebook a proiectului.
"Acest proiect il exportam deja in alte tari. Nescafé Coffee World este gata de lansare in Belgia, urmand sa fie implementat in scurt timp si in Grecia si Ucraina”, a declarat Maria Tudor, Managing Director Zenith Media.
Programul Global ROI Excellence Awards a fost lansat in anul 2005 avand ca scop crearea unui forum care sa expuna si sa premieze marile realizari din cadrul retelei internationale ZenithOptimedia si sa furnizeze, in acelasi timp, o baza de date compusa din studii de caz ROI ce pot fi utilizate in beneficiul clientilor agentiei, precum si perspective ce consolideaza abilitatea agentiei de a produce rezultate de business de maxima eficienta.
Competitia, incorporata in structura unui alt eveniment major – Conferinta Globala ZenithOptimedia’s CEOs 2011 – a avut loc la Londra, in saptamana 7 – 11 februarie 2011. Desemnarea castigatorului final a fost facuta prin vot direct de catre cei 140 participanti la conferinta globala in urma prezentarilor live ale fiecarui proiect.
Zenith Media, parte a retelei Zenith Optimedia, detinuta de Publicis Group, a fost lansata in anul 2000. In 2008 a lansat divizia de digital Zed Digital, agentie de media interactiva din Romania.