Marketing digital sau promoții offline?
Printre invitați se numără Alexandru Israil, cel care în 2007 l-a întâlnit pe Jay Conrad Levinson, părintele marketingului de gherilă, și avându-l ca mentor, a colaborat la cartea „Guerilla Marketing Remix”, alături de Jeannie Levinson. Conferința îl va readuce în fața participanților și pe fondatorul agenției de publicitate Creative Orchestra din Londra, Chris Arnold.
Vor participa și Laura Dragomir, Expert în comunicare și fondator Brainguys, Andreea Munteanu, Managing Director Vivid Events, Alin Angheluță, Lect. Univ. dr. al Dept. de Marketing ASE București, Mugur Pătrașcu, Owner iLeo, Radu Cauc, Parteners & Affliates National Manager Sodexo România. Marius Buiculescu, Managing Director Atip Design, va susține promoțiile offline în timp ce Constantin Ferseta, General Manager Kuantero, va prezenta „10 învățăminte faine din online”, iar Ștefan Iarca, Country Head POSSIBLE, va da prioritate conținutului de calitate.
Din perspectiva creativilor va vorbi Vasile Alboiu, Chief Creative Officer Lowe Group. Raluca Dinu, Media&Advocacy Officer UNICEF, va susține că schimbările sustenabile nu au neapărat nevoie de bugete impresionante, iar Mihai Năsăudean, General Manager Good Afternoon, va încheia ediția analizând rezultatele din anii anteriori pentru a îmbunătăți viitorul plan de marketing. Evenimentul va fi moderat de Mihaela Tatu – trainer acreditat ANC.
Mai multe detalii pe site-ul evenimentului.