Marketing-ul în Social Media: 8 legi care îţi vor aduce succesul
Fii atent la publicul tău, vezi ce conţinut îi produce interes şi oferă-i ceea ce vrea să vadă. Pentru acest lucru, trebuie să asculţi mai mult şi să vorbeşti mai puţin.
O strategie de Social Media bine concentrată pe publicul ţintă are mai multe şanse de reuşită decât una care vizează o arie prea largă de audienţă. Calitatea învinge cantitatea. Este mai bine să ai 1000 de vizitatori online care discuta despre conţinutul tău în fiecare zi decât să ai 10.000 care dispar după prima interacţiune. Succesul în Social Media nu vine peste noapte. Deşi este posibil să ai rezultate foarte bune din primele încercări, nu renunţă dacă drumul este anevoios.
Dacă postezi conţinut interesant pentru public, acesta te va propulsa mai departe către publicul sau, pe Facebook, Twitter, Linkedin sau Instagram. Astfel, şansă că tu să fii văzut de către o audienţă mai largă va creşte semnificativ.
Mai mult pe risco.ro