McCann Erickson România, Agenția Anului la Festivalul de Publicitate Golden Drum de la Portoroz
Vodafone a fost cel mai premiat brand din competiție, adjudecându-și împreună cu agenția și următorul cel mai valoros premiu: Brand Grand Prix.
„Nunta” dezvoltată pentru clientul Vodafone a câștigat Grand Prix la categoria ”Events”, Golden la categoria „Digital Campaigns” și Silver la categoria „Integrated Communication Campaigns”. Campaniile „Cerebel” și „Chivu” dezvoltate pentru același client au câștigat câte un Grand Prix la categoriile „Digital Campaigns” și „Public Relations”.
Campania „Noul Rom” a confirmat și la această competiție după extraordinarul succes de la Cannes și a obținut Grand Prix la categoria ”Integrated Communication Campaigns”, Golden la „Public Relations” și Silver la „Direct Campaigns”.
„Ne bucurăm foarte tare pentru că brandul cu care am luat cele mai multe premii este Vodafone, pe care îl construim împreună cu clientul de aproape 6 ani. Aceste premii sunt cu atât mai valoroase cu cât ne validează direcția integrată, multi-channel, în care abordam campaniile pentru clienții nostri. Vorbim de un nou tip de comunicare, de secol 21, în care consumatorul participă activ și în care campaniile se petrec în timp real. Este bine că la Golden Drum anul acesta au fost premiate campaniile integrate, dificile, elaborate si cu multă muncă în spate”, spune Adrian Boțan, Creative Partner McCann Erickson.
„Suntem foarte bucuroși că această serie de premii ce culminează cu supremul Brand Grand Prix confirmă încă o dată o strategie de comunicare bazată pe o platformă de brand coerentă și inovatoare, articulată în mod consecvent prin execuții deosebit de creative și relevante în egală măsură. Mulțumesc echipei Vodafone pentru pasiunea și efervescența pe care le dăruiesc brandului în fiecare zi, cât și pentru dorința obsesivă de a aduce mereu un plus de valoare clienților noștri. Facem o echipă extraordinară cu McCann și suntem fericiți că aceste premii confirmă și la nivel internațional munca inteligentă și creativă depusă pentru construirea acestui brand”, a spus Romina Tăzlăoanu, Associate Director, Advertising, Vodafone România.