METRO are cea ma extinsă rețea de magazine de proximitate din țară. La Doi Pași numără 500 de unități
”Am crezut de la bun început în succesul acestui program și suntem mândri de faptul că, după doar nouă luni, avem cea mai extinsă rețea de magazine de proximitate de pe teritoriul țării. Evoluția La Doi Pași ne-a încântat pe toti, iar intenția acestui program este de a oferi suport real micilor comercianți independenți, ajutându-i să se dezvolte într-un mediu foarte competitiv. Performanța de a deschide 500 de magazine în mai puțin de un an arată că modelul nostru de franciză se potrivește nevoilor clienților noștri de a-și servi consumatorii”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienți METRO Cash & Carry România.
În cadrul rețelei La Doi Pași, Muntenia este cea mai dezvoltată regiune în ceea ce privește ritmul de deschidere a magazinelor, numărând 133 de astfel de unitati, urmată de Transilvania, cu 114 unități; Moldova, cu 87 de magazine; Oltenia, cu 55; Dobrogea și Crișana, cu 36, respectiv 22 de magazine La Doi Pași. București, Brașov și Constanța sunt județele cu cele mai multe unități operaționale.
Citiți articolul integral pe Finanțiștii.ro