Noaptea Agenţiilor 2013 va avea loc pe 25 aprilie
Agenţiile interesate îşi pot exprima intenţia de participare până pe data de 22 martie 2013 , orele 18.00, printr-un email trimis organizatorilor la adresa: teodora.calin[at]institute.ro
În cadrul celor trei ediţii de până acum, au participat aproximativ 10.000 de oameni şi 35 de agenţii şi grupuri de agenţii din România: 2Parale, 2activePR, AdVenture, Arena Advertising Key, BBDO Group, BrandUP, Chelgate Public Affairs&Public Relations, Cohn&Jansen JWT, DC Communication, Digital Star, DRAFT FCB, Free Communication, G2 România, Green Pixel, Grupul Lowe, Headvertising, HIPPOS, Idealist, iLeo, Infinit Solutions, Jazz, Leo Burnett&Target , MB Drăgan, Pastel, Propaganda, Pygmalion – advertising facilitators, Rusu+Borţun Brand Growers, Saatchi & Saatchi România, Smart Corporation Group, Starcom MediaVest Group, The Geeks, The Practice, The Public Advisors, Webstyler şi Wunderman.
Noaptea Agenţiilor este un proiect The Institute, care îşi propune să promoveze creativitatea românească şi să faciliteze socializareaîn rândul celor pasionaţi de comunicare. Ajuns la cea de-a patra ediţie, evenimentul permite publicului larg să treacă pragul agenţiilor preferate, într-un context relaxat şi informal, şi încurajează agenţiile să îşi dovedească originalitatea prin organizarea de evenimente care mai de care mai creative.