Nota 10 pentru Internetics 10 ani
Inainte sa fie anuntate campaniile si agentiile castigatoare ale festivalului de branding, marketing si advertising online, Ursus si Internetics au decernat 10 premii speciale persoanelor care si-au adus contributia in online-ul local, printre care: Marius Ghenea (pentru sustinerea dezvoltarii industriei online), Calin Fusu (pentru export romanesc de proiecte), Orlando Nicoara (pentru eforturile de promovare a industriei online) , echipa Grapefruit (pentru contributia la aparitia Internetics), Cristi Manafu (pentru contributia la educarea industriei online); celor de la Greenpixel si Vodafone (pentru o relatie de succes agentie-client), celor de la LiterNet (pentru eficienta in utilizarea Internetului intr-un proiect cu resurse infime si rezultate imense).
Site-uri, microsite-uri & bloguri de promovare
Bronz: „Concert la injectoare”, agentia Odyssey, client Rompetrol;
Argint:
– “TuborgSound.ro – Portalul muzicii romanesti care conteaza”, agentia Kinecto, client URBB;
– “Nae Pop”, agentia Webstyler, client Pfizer;
Aur: “Fotbal adevarat”, agentia Webstyler, client URSUS Breweries.
Best Use Of
Best Use of Viral Video:
“Concert la Injectoare”, agentia Odyssey, client Rompetrol;
Best Use of Advertising Games:
“Şofer de România”, agentiile Apropo Media & Aegis Media, client ProMotor.ro;
Best Use of E-mail Marketing:
“Cu o floare nu se face primăvară”, agentia Interactions, client Hit Mail Group;
Best use of Banners:
“Christmas Wishes”, agentia iLeo, client Petrom;
Best Use of Social Media:
“Redescoperă România”, agentia iLeo, client Petrom.
Campanii interactive
Bronz: “Şofer de România”, agentiile Apropo Media & Aegis Media, client ProMotor.ro;
Argint: “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, agentia Kinecto, client URBB;
Aur: “Nae n-are aer!”, agentia Webstyler, client Pfizer.
Premiul special al juriului
“Best use of Emotion in a technological environment”: “Nu e poveste”, agentia Webstyler, client A&D Pharma;
Webvertiserul anului:
ING Romania.
Agentia anului:
Webstyler.