O nouă aplicație care ușurează viața angajaților, la birou
Funcția de comandă în grup face foarte ușoară coordonarea comenzilor mai mari, care poate include plata separată online a selecțiilor. Etichetele personalizate care însoțesc fiecare comandă ajută la distribuirea pachetelor între colegi și reduc erorile umane care intervin la trimiterea comenzii de către restaurante. Momentan doar bucureștenii din sectorul 1 și 2 pot beneficia de livrări prin aplicație, urmând să ne extindem treptat pentru că nu vrem să facem rabat la calitate ”, declară Ciprian Costa, Chief Technology Officer, Cloud Treats Romania.
În doar 2 săptămâni de la lansarea în București, proprietarii de restaurante locale spun că valoarea unei comenzi este deja de cel puțin 3 ori mai mare decât până acum.
„Eroul ” care comandă mâncarea, recompensat
Printre beneficiarii aplicației se află și personajul despre care se vorbește mai puțin, colegul care comandă mâncare care până acum își consuma destul de mult timp cu această activitate.
„Îmi făcusem cel mai simplu sistem cu putință: un fișier în care toată lumea adăuga ce-și dorește să mănânce. Dar tot trebuia să sun eu la restaurant și să dictez sau să plasez online selecțiile și să le verific atent, să nu uit pe careva. Și să strâng banii. Odată cu hipMenu nu am decât de trimis un link, restul se rezolvă de la sine”, spune Nicoleta M., colega care comandă mâncarea pentru o companie de software cu sediul într-o clădire de birouri din nordul Bucureștiului.
Cu ocazia lansării, aplicația îi dedică o zi specială colegului care comandă mâncare, ”Ziua Eroului Nerecunoscut”, și îi oferă 20 % reducere la toate comenzile de grup plasate de joi, 20 iulie, până duminică, 23 iulie.
Aplicația hipMenu a câștigat premiul Best User Experience in Romania, oferit în 2016 de Central European Startup Awards. Recent i-a fost adusă o îmbunătățire și oferă traducerea meniurilor în peste 15 limbi străine.