Parteneriat co-marketing între Google și Metro
Cupoanele vor fi acordate clienţilor care se înregistrează online în Metro Office Direct şi pot fi folosite doar pentru conturi de AdWords nou create.
Google AdWords este considerată una dintre cele mai populare şi eficiente soluţii de publicitate prin Internet. Prin folosirea acestui cupon, clienţii profesionişti Metro România au un instrument util de publicitate care îi ajută să îşi sporească vizibilitatea online şi, astfel, susţine creşterea afacerii lor.
„Parteneriatul de co-marketing cu Google este primul pas într-o colaborare strategică pe termen lung care va fi extinsă pe viitor în noi direcţii interesante. Acest parteneriat exprimă preocuparea noastră constantă pentru oferirea de servicii cu valoare adăugată şi de soluţii eficiente care sporesc dezvoltarea afacerii clienţilor noştri”, a declarat, într-un comunicat Marc Carena – director management clienţi Metro Cash & Carry România.
„Una dintre principalele priorităţi ale Google în România este aducerea mai multor business-uri în mediul online şi ajutarea acestora să aibă succes folosind soluţii de publicitate precum Google AdWords. Metro are o bază importantă de clienţi IMM cu un interes clar de a profita de oportunitatea prezenței online – ceea ce face din acest parteneriat unul semnificativ pentru noi”, spune Rareş Rusu – marketing manager Google România.