Putem să consumăm mai mult
Astfel că, piața bunurilor de folosință îndelungată a încheiat ultimul trimestru cu o valoare a vânzărilor de 723 milioane euro – o creștere de aproape 14%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2013.
În același timp, studiile GfK care monitorizează consumul casnic arată o creștere în valoare cu 2% a coșului de cumpărături pentru produsele FMCG anul trecut față de 2013.
Studiul mai arată că şi cu un buget de cheltuieli mai mare, consumatorii vor continua să se concentreze pe strategii de prioritizare a achizițiilor pentru a exploata la maximum finanțele de care dispun.
Citeşte şi: Google te vrea! Iată ce joburi are disponibile pentru tine
Indicatorul de încredere a consumatorului raportat de GfK România către Comisia Europeană are de asemenea o evoluție bună, alături de alți indicatori care măsoara percepțiile față de viitor.
Raportul realizat de GfK România este un sumar pentru manageri care cuprinde informații integrate din surse multiple: indicatori macro-economici: GDP, rata șomajului, gradul de îndatorare şi altele.