Românii aduc Aurul de la Cannes în ţara noastră
Cei doi au rezolvat brieful The Fred Hollows Foundation, organizaţie non profit specializată în domeniul sănătăţii oculare. Cele 38 de echipe reprezentând tot atâtea ţări cu tradiţie în comunicare trebuiau să prezinte ideea şi soluţia unei campanii digitale integrate care să atragă atenţia asupra faptului ca 80% dintre cazurile de orbire la nivel global pot fi tratate sau prevenite.
Ideea lor – The BlindShopping – care activa eBay ca platformă de referinţă pentru a demonstra cât de complicate pot fi cumpărăturile pentru nevăzători, atragând astfel atenţia, empatia şi suportul celor care tranzitează site-ul, a fost considerată cea mai bună interpretare a brief-ului de către juriul care a evaluat întreaga categorie Cyber de la ediţia 2014 a festivalului.
În 2014, la evenimentele dedicate junior-seniorilor la Cannes, trei echipe româneşti au fost prezente în competiţii şi două la Academii (The Storytelling Academy, Roger Hatchuel Academy).