Românii care gestionează oameni şi salarii în şapte limbi
Centrul va oferi, pentru început, asistență în șapte limbi străine și va crea economii de scară pentru clienții în continuă căutare de tehnologie și expertiză globală. Centrul de Excelență din București are în prezent aproximativ 65 de angajați. Până în iulie 2017 compania estimează depășirea unui numar de 500 de angajați, ca urmare a răspunsului pozitiv al clienților ADP față de deschiderea acestei noi unități.
"Avem o echipă excelentă care va folosi sisteme și procese standardizate și automatizate pentru a sprijini clienții în optimizarea operațiunilor de HR și salarizare, în vederea dezvoltării forței de muncă. Serviciile oferite pornesc de la implementare și migrare și se extind sub forma celor complet integrate ", a declarat Mark Benjamin, Președinte al ADP Global Enterprise Solutions.
Prezent la lansarea companiei în România, premierul Victor Ponta a precizat că se aşteaptă ca tot mai multe companii straine să ajungă în România avand în vedere că în următorii ani, fiscalizarea se va mai relaxa, făcând, astfel, un teren tot mai fertil pentru jucătorii străini.
„Vrem să reducem TVA-ul de la 24% la 20% şi să mai tăiem şi alte taxe, astfel încât să atragem cât mai multe companii din afară la noi. Chiar săptămâna trecută, în timpul unei vizite la Washington, le spuneam interlocutorilor mei că mi-ar plăcea să văd tot mai multe companii americane pe piaţa noastră”, a afirmat Ponta.
Afaceri cu jumătate de glob
În prezent, ADP oferă tehnologia și expertiza necesare gestionării capitalului uman pentru aproximativ 610.000 de clienți din 100 de țări. În plus, compania oferă servicii bazate pe tehnologia Cloud de 16 ani. Compania operează deja un centru de servicii în Praga, Cehia, iar anul trecut compania și-a extins prezența în Barcelona, Spania, pentru a sprijini oferirea de servicii tip ADP Streamline către clienții din 100 de țări. Cu toate acestea, Bucureştiul a fost ales pentru paleta largă de specialişti pe care o „găzduieşte”.
"Bucureștiul dispune de specialiști de excepție, o infrastructură de telecomunicații solidă și o platformă care este în deplină conformitate cu normele de confidențialitate a datelor din cadrul Uniunii Europene. Știm că singura modalitate de a respecta standardele noastre stricte de calitate este recrutarea și cultivarea celor mai bune talente locale, pentru a putea oferi servicii de cea mai înaltă calitate clienților noștri", a declarat TC Kong, director executiv ADP România.
Centrul din București va sprijini clienții care utilizează soluțiile ADP de management al capitalului uman. Acest sprijin va include accesul la diferite servicii şi asistență prin intermediul unui număr de telefon și a unei adrese de e-mail unice. Specialiștii dedicați acestei platforme vor uniformiza diferențele de fus orar, pentru a fi disponibili clienților, mai frecvent decât în cazul unui centru de servicii dispersate.
Angajatorii din întreaga lume se bazează pe ADP pentru soluții tehnologice de tip Cloud și servicii care ii ajuta sa gestioneze cea mai importantă resursă a companiilor – oamenii.