Românii cumpără cel puțin odată pe lună de la magazine tip discount
Frecvența medie de cumpărare de la magazintele tip discount este de două ori pe lună , mai mult de jumătate din gospodăriile din România și-au făcut cumpărăturile cel puțin o dată din acest tip de magazine potrivit datelor unui studiu GfK România citat de agenția Mediafax .
„Imaginea comerțului modern este în continuă schimbare și în 2013. Jucătorii de pe piața de retail din România își fac din ce în ce mai mult simțită prezența, atât printr-un număr mai mare de magazine, cât și prin acțiuni de promovare intensă în media. Anul trecut, aceste acțiuni s-au reflectat într-o creștere a comerțului modern cu un punct procentual față de 2011, atrăgând 49% din valoarea totală a pieței de FMCG pentru consumul acasă. În ultimul trimestru al anului 2012, raportul dintre comerțul modern și cel tradițional a ajuns la 50/50 în valoare”, se arată într-un comunicat al GfK România.
Citiți articolul integral pe finantistii.ro