S-a dat startul înscrierilor la Modul Digital Marketing & Communication al Școlii IAA
Pe parcursul a 18 zile de curs, participanții vor învăța să analizeze contextul digital, să înțeleagă și să definească rolul digitalului în strategia de marketing și comunicare, să își seteze obiectivele, să elaboreze o strategie de digital, un brief de digital, să înțeleagă aspectele legate de execuția și implementarea strategiei și să evalueze și optimizeze rezultatele.
Participanții vor aplica cunoștintele pentru rezolvarea unor lucrări de parcurs, iar la final vor susține un examen în baza căruia vor primi diplomele de absolvire.
Cursurile acestui modul vor fi susținute de profesioniști cu experiență în marketing și comunicare digitală: Andrei Lăscuț – Brand Manager Grolsch, Bogdan Nițu – General Manager al agenției de digital Webstyler, Răzvan Mătășel – partener al agenției Arsenoaiei&Mătăşel, Ana Bulgar – Online Manager și Senior Advisor to the CEO of OMV Petrom, Vlad Popovici – Managing Director la Kubis Interactive, Marius Pahomi – General Manager la Conversion|Performance Marketing, Alin Popescu – CEO & founder al Avocat.net, și alții.
Selecţia participanţilor la Modulul Digital Marketing & Communication se va face în baza următoarelor documente:
- CV-ul
- Fișa de înscriere
- Două eseuri (maxim 2000 de semne fiecare):
- De ce am ales să vin la Școala IAA / Modulul Digital
- Definiți-vă brandul personal și promovați-l în mediul digital.
Înscrierile la prima serie a Modulului Digital se fac până pe 15 martie, iar cursurile vor începe la data de 21 martie. Taxele de școlarizare sunt de 2.000 Euro + TVA – pentru membrii IAA / Young Professionals și 2.500 Euro + TVA – pentru non-membri. Taxele de mai sus sunt aplicabile candidaților admiși și se pot achita și în 4 rate lunare egale.