S-a deschis primul shop pe Facebook al unui lanţ farmaceutic
Aplicația are la bază funcționalitatea “Open Graph”, cu ajutorul căreia orice interacțiune în shop poate fi promovată vizbil, prin notificări apărute prietenilor din listă.
Sub mesajul „Răcoreste-ți tenul, potolește-i setea”, prima campanie care va fi promovată în aplicație este adresată fanilor apei termale și le permite acestora să achiziționeze produsul la un preț special, exclusiv în shopul de pe Facebook.
„Știm că fanii noștri de pe Facebook și-au arătat în nenumărate rânduri aprecierea față de produsele și serviciile Centrofarm, și ne-am dorit să găsim o modalitate inedită de a le mulțumi că sunt alături de noi. Având o experiență deja confirmată în implementarea aplicației fBoutik, Tuio ne-a propus această soluție creativă și eficientă prin care fanii se vor bucura de oferte în exclusivitate, în timp ce se relaxează și poartă conversații cu prietenii pe Facebook”, a spus Oana Iftime, Director Marketing Centrofarm.
„Ne așteptăm la un grad ridicat de interacțiune din partea fanilor în aplicația Centrofarm Fan Shop și suntem convinși că rezultatul final va fi unul benefic pentru ambele părți”, a spus Ludwig Petre, Managing Director Tuio.
Aplicația propune o experiență completă de shopping, fără ca utilizatorii să fie nevoiți să părăsească platforma Facebook. Pentru a achiziționa unul dintre produsele din aplicație, fanii trebuie să intre în tab-ul de shop disponibil pe pagina de Facebook Centrofarm. Înainte de a-și alege produsul preferat, aceștia au opțiunea de a naviga printre produsele din aplicație, pentru a vizualiza mai multe detali despre oferte. Cu ajutorul unor setări speciale în aplicație, utilizatorii pot alege sa împărtășească coșul de cumpărături cu prietenii din listă sau să facă o surpriză, oferind cadou unul dintre produsele din aplicație.