S.T.A.R.T. – incubator online de idei, aduse de studenţi şi modelate de experţi
Câte elemente sunt necesare pentru a pune bazele unui start-up? 5 cuvinte, 4 zile şi 3 concepte cheie: antreprenoriat, IT, networking! Asociația Studenților la Matematică și Informatică te provoacă să afli în ce proporţie trebuie să le îmbini pentru a ajunge la succes în cadrul proiectului “S.T.A.R.T.” (Students Talking About Revolution in Technology).
S.T.A.R.T. este adresat studenţilor de la facultăţile de profil real din Bucureşti (Informatică, Calculatoare şi Tehnologia Informaţiei, Matematică, Cibernetică, Administraţie şi Afaceri, Politehnică) şi presupune crearea unui "incubator" online de idei, aduse de studenţi şi modelate de experţi. Dacă ţi-am stârnit interesul, dă S.T.A.R.T. la o vară smart şi vino să-i cunoşti pe cei care îţi împărtaşesc pasiunea la o şcoală de formare a tinerilor antreprenori, în domeniul matematic și tehnologic.
Mai mult de 600 de studenţi cu pregătire diferită vor putea intra în contact şi face schimb de idei prin intermediul platformei web. În urma unei selecții riguroare, se vor alege 64 de participanţi care vor forma echipe mixte, ce vor lua parte la școala de formare din 31 iulie – 3 August de la Brașov.
Pe lângă asigurarea integrală a cheltuielilor de cazare și masă, Asociația Studenților la Matematică și Informatică prin partenerii instituţionali, pregătesc o serie de workshopuri: “Presentation skills” , “Antreprenoriat în tehnologie”, “Day to day maths”, “Pitch your idea”. Participaţtii vor putea să pună în aplicare cunoştinţele acumulate în cele 2 zile de training prin conceperea unei idei de start-up și vor susţine o prezentare a conceptului care trebuie să respecte cele 3 componente: idee, implementare şi promovare.
Organizatorii speră să atragă cât mai mulți studenți, să promoveze necesitatea existenței start-up-urilor pe piața românească. Înscrierile se fac în perioada 17 Iulie – 25 Iulie, jurizarea are loc între 26 Iulie – 27 Iulie, iar şcoala de formare este programată pentru perioada 31 Iulie – 3 August.