Saatchi & Saatchi PR
Agentia de PR are in prezent o echipa de opt consultanti interni, cinci externi si 12 clienti permanenti precum Gaz de France, P&G, Pay Point sau Agentia pentru Strategii Guvernamentale. Pentru viitor, Saatchi & Saatchi PR isi propune sa realizeze campanii neconventionale si sa participe la festivalurile de profil. Totodata, agentia va pune accent pe comunicarea creativa si multidirectionala, cu focus pe consumator, precum si pe digital PR.
"Separarea de agentia-mama face ca planurile de dezvoltare sa fie si mai ambitioase. De la inceputul anului, ne-am concentrat eforturile pe new business si consolidarea echipei, iar rezultatele incep sa se vada. Am adaugat cinci clienti importanti in prima jumatate a anului si estimam o cifra de afaceri de 600 – 800.000 euro pana la sfarsitul lui 2008, prin cresterea cu cel putin 20% fata de anul trecut", a declarat Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi & Saatchi PR. Noua agentie va avea in continuare legaturi cu agentia-mama, beneficiind de competentele de creatie, strategie, digital, media si productie ale acesteia.