Samsung redefinește design-ul la Fuorisalone 2014, în Milano
Aceste inovații au fost obiectul unei cercetări vaste la nivel mondial. Spre exemplu, pentru a le oferi utilizatorilor cea mai captivantă și plăcută experiență TV, Samsung a studiat living-urile oamenilor din întreaga lume. Observând că experiența TV a utilizatorului este mult îmbunătățită la o distanță de 4,2 m de TV, Samsung a introdus televizorul Samsung Ultra HD curbat.
În ceea ce privește aparatele electrocasnice, Samsung a observat că oamenii își iau mâncarea din frigider în mod diferit, în funcție de nevoile pe care le au și de rolurile pe care le joacă în cadrul familiei, observație ce a condus la conceperea design-ului frigiderului Food Showcase.
Vizitatorii prezenți la salon au putut descoperi instalația „Călătorie în viitor”, care evidenția integrarea tehnologiei de ultimă oră cu stilul de viață de zi cu zi. Tema de anul acesta a standului Samsung a fost exprimată prin intermediul unei instalații ce le permitea vizitatorilor să călătorească din prezent într-o viziune a viitorului nescris. Instalația a fost reprezentată de o casă a viitorului în care fiecare produs este interconectat, creând o platformă integrată care le oferă locuitorilor ei puterea de a controla și crea o varietate de conținut și experiențe.
Principiul design-ului Samsung, „Make it Meaningful”, plasează oamenii în centrul conceperii designului și asigură utilizatorii că esența cercetărilor este transpusă în caracteristici care răspund la provocări cheie și îmbunătățesc viețile consumatorilor.