Scoala de vara HR Club Next Generation 2009
Pe parcursul celor doua saptamani, cei 30 de participanti vor avea posibilitatea sa isi faca o imagine mult mai clara asupra propriului viitor profesional si a posibilitatilor de cariera in acest domeniu. Cursurile vor fi impartite intr-o serie de traininguri, vizite de companie si sesiuni in cadrul carora vor fi abordate teme de discutie precum: recrutare si selectie, training si dezvoltare, compensatii si beneficii, legislatie si salarizare, dezvoltare organizationala si RU strategic. Participanti au fost alesi in urma unui proces riguros de selectie. Unul dintre principalele criterii de selectie a fost contactul anterior al acestora cu domeniul resurselor umane – internship, cursuri acreditate, traininguri, experienta in organizatii non-profit sau in companii.
Partenerul academic al proiectului este Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, prin programul de Master "Formarea formatorilor", iar sponsorii sunt Chipita Romania, Coca-Cola HBC Romania, Perspective Group.
Partenerii media ai evenimentului sunt Ambition!, Business-Edu, Revista CARIERE, HotNews.ro, MentorshipNET, Profesiionline.ro