Şeful unei companii din România: Avem un director de magazin care are 27 de ani
In fotbal se spune ca fara tineri nu poti construi o baza solida, iar pentru a deveni o elita ai nevoie de acestia ca de aer. Si pentru performante iti trebuie constiinciozitate, talent si daruire. Francezii se pricep la fotbal, dar si la comert, iar Leroy Merlin, al doilea cel mai mare retailer de bricolaj din Romania, a inceput o ofensiva de promovare si formare a tinerilor din echipa de peste 2.000 de angajati pentru imbunatatirea activitatii la nivel local, precum si pentru atingerea obiectivelor ambitioase stabilite.
Intr-un interviu acordat wall-street.ro, Frederic Lamy (foto mai jos), directorul general Leroy Merlin Romania, recunoaste ca exact procesul de identificare si de pastrare a tinerelor talente a fost, este si va fi o continua provocare pentru orice business activeaza in Romania.
“Avem diferite experiente cu angajatii din companie. Suntem 2.000 de colegi in echipa la nivelul intregii tari, iar ceea ce am observat este ca in Romania tinerii prefera sa invete. Noi invatam angajatii cum sa gandeasca, ii crestem in spiritul nostru, al echipei. Varsta medie in Leroy Merlin este putin peste 30 de ani, in timp ce tineri de pana in 30 de ani sunt in proportie de 40-50%”, a declarat Frederic Lamy.
Citeste articolul in intregime pe wall-street.ro.