Seminar despre management de produs şi recunoaştere internaţională
Workshop-ul ȋncurajează interacţiunea şi schimbul de strategii eficiente ȋn managementul de produs, de la evaluarea oportunităţilor până la lansări pe piaţă şi măsurarea valorii generate de noile funcţionalităţi.
Agenda ȋntâlnirii cuprinde trei sesiuni. Prima parte, condusa de Vladimir Oane (Hootsuite), se va concentra pe definirea produsului potrivit, agreat de toate părţile implicate, de la echipa de dezvoltare până la clienţii interni şi externi, parteneri şi investitori. Vladimir Oane este unul dintre fondatorii UberVU, companie achiziţionată ȋn 2013 de către Hootsuite, cu o experienţă semnificativă atât ȋn Product Management, cât şi ȋn design de produs.
Adriana Iordan, Senior Director, Product Management ȋn Avangate, va oferi exemple concrete ȋn definirea şi management-ul unui roadmap de produs. Prezentarea va include paşii necesari ȋn realizarea roadmap-ului, validarea, prioritizarea şi implementarea acestuia, de la idee, până la strategia de produs şi lansarea pe piaţă.
Seminarul se va ȋncheia cu o sesiune de discuţii libere ȋn care ambii prezentatori vor răspunde la ȋntrebări, explorând alături de cei prezenţi provocările rolului de product management. Totodată, moderatorii workshop-ului din 19 iunie vor ȋmpărtă şi din experienţele lor legate de construirea produselor de success la nivel internaţional.