Social media chiar devine un canal de recrutare!
Campania „The Social Interns”, derulată de Piraeus Bank pentru ocuparea a trei posturi de inteni, a debutat cu o componentă online unde 100 de studenți au fost selectați din cele peste 450 de candidaturi exprimate prin accesarea pe Facebook a aplicaţiei „The Social Interns”. Procesul de recrutare a continuat cu o component offline în urma căreia au fost selectați cei trei interni.
Campania „The Social Interns” s-a încheiat la începutul lunii februarie anul acesta şi le-a adus celor trei finaliste o veste bună: Cristina Gorgan, Elena Pamfile si Victoriţa Nicolaescu au fost angajate în cadrul Piraeus Bank România. Finalistele „The Social Interns” îşi desfăşoară activitatea în cadrul Direcţiei Administrare Credite Retail. Cele trei vor fi implicate direct şi în noua campanie de comunicare desfăşurată în social media, „The Social Bankers”.
„Aplicatia The Social Interns s-a dovedit o alternativă de succes la recrutarea prin canalele tradiţionale. Pe lângă faptul că ne-a facilitat dialogul cu tinerii, am putut selecta dintre sutele de candidaţi pe aceia care exprimă cel mai bine valorile băncii, care sunt de încredere, perseverenţi, empatici. Cele trei participante la program s-au implicat activ în derularea programului: au studiat, au experimentat, au comunicat cu mentorii şi organizatorii programului, au oferit interviuri, au acumulat nu doar experienţă şi cunoaştere de sine, dar şi sanse noi de dezvoltare a carierei în cadrul băncii. Ne bucurăm că eforturile acestora au fost răsplătite fiindu-le oferită posibilitatea de face parte din echipa noastră”, a declarat Gabriela Constantinescu, Head of HR.