Tactici și strategii de digital pentru coagularea comunităților relevante în jurul brandului tău
Oameni de marketing și antreprenori, agenții de cercetare de piață, creație, media, digital, precum și consultanți în strategie de marketing și branding cu expertiză relevantă vor oferi insight-uri și bune practici pentru crearea, dezvoltarea și activarea comunităților de brand pe diferite canale.
Între speakeri se vor găsi: Costin Radu (The Geeks), Matei Psatta (Leo Burnett Group), Raluca Iacob (Publicis), Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity), Dragoş Muşat (Publicis), Andreea Dîrzu (Millward Brown), Dan Petre (D&D Research), Cătălin Rusu (Rusu+Bortun Brand Growers), Alex Dona (Times New Roman), Bogdan Georgescu (Bookster), Alexandru Manole (Burger Van), Cristi Badea (MavenHut), Gabriela Crețu (Ursus Breweries), Cristina Moraru (Unilever), Alina Buzatu (Geometry Global).
Evenimentul este structurat pe două zile, cu câte o secţiune de conferință a câte 3 paneluri şi cu un workshop aplicat susţinut de Costin Radu (The Geeks) pe 21 mai.
Prima zi de eveniment, 21 mai, începe cu un panel în care researcheri și sociologi definesc contextul actual, aducând în discuție insight-urile care pot duce la o interactivitate crescută în cadrul comunităților și modalitățile de adresare a nevoilor consumatorilor pentru coagularea lor în jurul brandului. Discuția urmărește apoi bune practici în gestionarea comunităților online și oportunitățile multiplatform, integrarea valorilor brandului cu nevoile membrilor și activarea comunităților prin intermediul influencerilor sau a ambasadorilor de brand. Secțiunea de conferință a primei zile se încheie cu abordarea trendurilor de urmărit în gestionarea comunităților online.
Cea de-a doua zi a evenimentului, 22 mai, este dedicată oamenilor de brand. Astfel, antreprenorii intră în discuții cu participanții despre modul în care au creat comunități în jurul brandurilor lor și prezintă bune practici și dos and don'ts. Urmează apoi o serie de studii de caz prezentate de directorii de marketing ai brandurilor corporate cu unele dintre cele mai active și coagulate comunități. Conferință se încheie cu un panel de inspirație în care directori de strategie vor propune nevoi și subiecte de discuție și activare a comunităților relevante pentru branduri.
Informații complete despre program și despre participarea la conferință sunt disponibile pe site-ul oficial.