Tendinţe fashion şi elementul cheie care te diferenţiază
Faimoase sunt şi mustăţile întoarse ale pictorului Salvador Dali sau celebrele bluze pe gât ale lui Steve Jobs. Dar când emblemele industriei modei adoptă acelaşi stil, survine în mod firesc întrebarea de ce o persoană care ar putea purta absolut orice, adoptă acelaşi look de ani de zile.
Majoritatea designerilor, şi mai ales cei tineri, pentru a rămâne în memoria publicului, pentru a deveni recognoscibili, trebuie să-şi creeze o identitate vizuală destul de puternică astfel că pentru orice vestimentaţie ar purta, aceasta este mereu accesorizată cu acelaşi element pe care îl poartă la fiecare apariţie.
Un astfel de exemplu ar fi Jean-Paul Gaultier. Deşi poartă mereu costume, vestimentaţia să include de fiecare dată un anumit element.
În ceea ce-l priveşte pe Tom Ford, deşi creează şi reinventează constant moda, acesta acţionează la polul opus când vine vorba despre propria sa imagine. Chiar şi aşa, rămâne cel mai sexy bărbat din industria modei.
Şi Mark Jacobs şi-a creat o identitate vizuală foarte puternică, prin binecunoscutul kilt pe care îl poartă de fiecare dată la sfârşitul unei prezentări de modă.
Asta ne duce cumva cu gândul că şi noi ar trebui să ne facem unici prin prezenţa noastră şi să accesorizăm la fiecare apariţie un acelaşi element.
Pentru acest sfârşit de an, designerii s-au lăsat inspiraţi de lumea sălbatică a animalelor şi au creat adevărate comori fashion. Motivele animaliere au fost prezente în multe dintre colecţiile caselor de modă, astfel că ai toate motivele din lume să crezi că hainele cu animale sunt în trend. Deşi şi-au făcut apariţia timid încă din sezoanele trecute, în acest an au fost introduse cu mai mult curaj pe podium. Păsările, vulpile, lupii, renii şi pisicile sunt doar unele dintre vedetele imprimeurilor.