TNT lansează o campanie de susţinere a schimburilor comerciale europene şi intercontinentale
Cea mai nouă campanie TNT, care se va derula în perioada aprilie – iunie 2013, se adresează companiilor din România ale căror activităţi includ exportul sau importul de marfă, în greutate de peste 30 kg. Concret, clienţii au posibilitatea de a alege cea mai bună soluţie din cadrul unei game extinse de servicii de curierat şi logistică: servicii aeriene express ultrarapide, servicii rutiere cu livrare în zi definită, servicii de freight aerian, rutier şi maritim. Orice solicitare de transport pentru mărfuri şi colete grele este astfel soluţionată prin oferte cu avantaje competitive unice, de la livrări express către orice destinaţie de pe glob, până la servicii personalizate, fără limitări de greutate şi volum.
“TNT livrează în fiecare zi un milion de expedieri şi fiecare dintre aceste transporturi reprezintă o parte a unei posibile poveşti de succes, care va contribui la evoluţia mediului de afaceri”, a declarat Directorul de Vanzări şi Marketing TNT România, Bogdan Dragotoiu.