Top 5 magazine online de haine din România
Conform ultimelor analize, în 2015 piaţă locală de fashion online a cunoscut o creştere de 20% faţă de 2014. Află cum performează cei mai mari retaileri de modă din mediul online şi care sunt tendinţele pieţei anului 2017, din informaţiile prezentate de RisCo.
1. Fashion Days
Fondat de către anteprenori elveţieni, dar devenit parte al grupului eMAG din 2015, magazinul online Fashion Days este lider pe piaţă din România, cu o cifra de afaceri de aproximativ 222 milioane de lei. Cu peste 500.000 de produse în portofoliu, retailerul operează şi pe pieţele din Ungaria şi Bulgaria, oferindu-le clienţilor colecţii noi de piese vestimentare, încălţăminte şi accesorii de la branduri internaţionale.
2. Starshiners
În 2007, când se construia baza afacerii Starshiners, familia Muntean nu se gândea că va reuşi să construiască un adevărat imperiu doar importând îmbrăcăminte din Germania. După ce în 2008 site-ul îşi făcea publicitate pe reţeaua de socializare Hi5, acum acesta este baza unei afaceri de aproape 12 milioane de lei. StarShiners vinde în prezent articole de îmbrăcăminte dedicate exclusiv sectorului feminin, cu vârste cuprinse între 16-55 de ani şi din diverse categorii.
4. Dasha
Având în 2015 o cifra de afaceri de 6 milioane de lei, acest magazine online s-a născut din pasiunea pentru accesorii, culori şi diversitate, cât şi din dorinţa de a le oferi femeilor moderne, preocupate de imaginea personală, pantofii, rochiile şi genţile pe care le-ar purta zi de zi.
Mai mult pe risco.ro
(acest articol este un parteneriat media)