Pe baza studiului prezentat în exclusivitate în cadrul conferinţei "PR and the WEB" şi Galei BIZ PR AWARDS, au fost acordate următoarele premii:

Best Practice:

Cea mai bună capacitate de analiză 2016: GMP PR
Cea mai bună capacitate de raportare 2016: Graffiti PR
Cea mai bună capacitate de implementare 2016: Golin România
Cea mai creativă agenţie 2016: MSLGROUP The Practice

Premiul pentru “Performanţă în business” - SmartPoint

Categoria: agenţii cu cifră de afaceri de peste 1 milion de euro

Premiul pentru “Performanţă în business” - Trust Communications

Categoria agenţii cu cifră de afaceri mai mică de 1 milion de euro

Premiul “PR Proffesional of The Year” - Monica Jitariuc, Managing Director, MSLGROUP The Practice
Premiul “Notorietate în comunicare strategică - Sorana Savu, Senior Partner, Premium Communication
Premiul “Recunoaștere pentru contribuţia la dezvoltarea industriei de PR din România” - DC Communication
Premiul “Recunoaștere pentru contribuţia la dezvoltarea industriei de PR din România” - Image PR
Premiul “Recunoaștere pentru contribuţia la dezvoltarea industriei de PR din România” - Premium PR

Topul agenţiilor de PR din România este realizat în baza colectării şi analizei indicatorilor care vizează măsurarea performanţelor de business ale agenţiilor de PR şi a imaginii pe care acestea o au în rândul companiilor care plătesc pentru servicii de consultanţă în comunicare. La fel ca în ediţiile anterioare, clasamentul nu este doar despre cifre de afaceri, profitabilitate sau fee-uri şi nici doar despre evaluări din partea clienţilor, ci despre toate acestea la un loc, corelate în baza unui algoritm dezvoltat în parteneriat cu compania de cercetare Unlock.