Trei moduri în care câştigi loialitatea clienților
Stabiliți o relație personală
În realitate, loialitatea clienților depinde foarte mult de cât sunteți de plăcuți. Dacă un client consideră că a dezvoltat o relație personală cu un brand, este mult mai probabil să-i rămână loial. Folosiți orice ocazie pentru a duce relația cu un client la un nivel personal și construiți o prietenie benefică pentru ambele părți. Acest lucru înseamnă mai mult decât dezvoltarea loialității a clienților: Oferă și o oportunitate de a aduna informații folositoare, care vă vor ajuta în viitor. Conectați-vă cu clienții voștri pe rețelele sociale și monitorizați conversațiile despre firma voastră. Asigurați-vă că oferiți audienței multe oportunități pentru feedback și colectați aceste date în mod regulat.
Luați în considerare relevanța
Nu este suficient să umpleți rețelele voastre sociale și site-urile cu anumite cuvinte cheie pentru a vă urca în topul unei căutări pe Google; astăzi, contextul contează foarte mult. Asigurați-vă că atunci când modificați conținutul aveți target-ul și clienții actuali în minte. Asta se aplică și la conținutul offline. Dacă afacerea voastră se desfășoară în mai multe țări, orientați-vă conținutul pentru a fi potrivit fiecărui loc. Nu ați vrea să vindeți geci groase pe timp de vară, gândiți-vă la asta atunci când vă alegeți publicul țintă și păstrați conținutul relevant și de actualitate.
Citeşte mai mult pe dorudima.ro