Acest mod, de a face reclamă în lift, reprezintă unul dintre multiplele tipuri de publicitate neconvențională, care și-a demonstrat beneficiile și avantajele în fața altor medii de promovare. De ce? Simplu. Liftul este folosit în fiecare zi de zeci de persoane care pot deveni consumatori pentru produsele și serviciile unei companii ce se promovează în acest mediu, deoarece impactul vizual este instantaneu.
Publicitatea în lift creează o rată de 84% a conștientizării mesajului, iar reclama afișată este reținută în proporție de 94%, conform Evia Media, agenție de publicitate neconvențională.
Iată principalele avantaje și beneficii ale publicității în lift:
1. Exclusivitatea spațiului publicitar
Numeroasele studii legate de modificarea comportamentului consumatorului au condus clar la faptul că publicul nu mai este interesat de a citi sau a viziona, zi de zi, numeroasele tipuri de mesaje publicitare. Aici intervine eficiența publicității în lift, deoarece consumatorului nu i se dau alternative de reclame, ci produsul sau serviciul expus are exclusivitate.
2. Audiența captivă
Timpul mediu petrecut în lift de o persoană se rezuma la un interval de 15 – 25 de secunde. Pentru a nu se plictisi sau a se simți incomod în prezența unei alte persoane, privirea acesteia caută să găsească ceva interesant de citit. Cercetările în domeniu au demonstrat că citirea unei reclame în lift captează atenția consumatorilor și fac posibilă memorarea acestuia în peste 80% din cazuri.
3. Repetiția este cea mai puternică armă a publicității în lift
Mesajul unei campanii de publicitate în lift lucrează pentru compania ce alege acest mijloc de promovare, 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Concluziile unui studiu referitor la publicitatea în lift condus de Departamentul de Marketing al Institutului Ryverson Polytehnical din Toronto și Colegiul Capilano din Vancouver au arătat că publicitatea în lift creează o rată de 84% a conștientizării mesajului, reclama este reținută în proporție de 94%, 85% din părerile exprimate despre publicitatea în lift sunt pozitive, 82% dintre respondenți consideră că mesajul publicitar este interesant de citit, are public diversificat.
5. Nivel ridicat al vizualizării constante
În clădirile de birouri, unde sunt amplasate ramele pentru publicitatea în lift, s-a constatat că un număr aproximativ de 500 de persoane folosesc zilnic liftul. Printr-un calcul simplu rezultă faptul că o campanie publicitară desfășurată pe o perioadă de 3 luni, într-o astfel de clădire, este vizualizată de 70.000 de ori și oferă un impact foarte mare în rândul consumatorilor.
Pe 23 octombrie 2025, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable, intitulat „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”.
Datele nu mint, dar nici nu menajează. Cifrele care arată o scădere, o nemulțumire sau o performanță ratată sunt, adesea, lăsate „pe mai târziu”. În realitate, acel „mai târziu” costă cel mai mult. Pentru că datele incomode sunt, de fapt, singurele care spun adevărul complet despre o organizație.
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”.
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.
Cushman & Wakefield Echinox, una dintre cele mai importante companii de consultanță imobiliară din România, anunță recrutarea lui Gabriel Vințe în funcția de Business Development Manager în cadrul departamentului Project & Development Services (PDS).
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste foarte înaintate. Astăzi vă prezentăm reușita lui Jane Fonda.
Wolf Theiss, una dintre firmele de avocatură de top din Europa Centrală, de Est și de Sud-Est, anunță cooptarea Claudiei Popescu în calitate de Partener în cadrul biroului său din București, din data de 15 octombrie 2025.
Colaborările dintre creatorii de conținut și companii se schimbă din ce în ce mai mult. Dacă, până nu demult, influencerii urmau instrucțiuni precise, precum un brief, un ton, un slogan, astăzi sunt ei cei care dau tonul conversației.