Un an de pasiune pentru antreprenoriat
Vineri, 22 februarie, Hotel Intercontinental a găzduit evenimentul aniversar al Akcees, seară de gală care a adus împreună peste 200 de invitaţi: antreprenori şi investitori de succes, reprezentanţi ai unora dintre cele mai importante companii din România, jurnalişti, tineri antreprenori şi alumni Akcees. Evenimentul a fost organizat cu sprijinul Ambasadei Marii Britanii în România şi s-a bucurat de prezenţa Alteţei Sale Regale Principele Nicolae al României.
Gazdele evenimentului au fost Şerban Mogoş şi Irina Scarlat, Co-Fondatori Akcees, care au întâmpinat invitaţii şi au moderat întregul eveniment. Seara a debutat cu un mesaj din partea Adelei Jansen, Director Executiv Resurse Umane BRD Groupe Société Générale, care a vorbit despre importanţa pasiunii pentru transformarea viselor în realitate. A continuat Andrei Pitiş, Preşedinte ANIS (Asociaţia Patronală a Industriei de Software şi Servicii), antreprenor şi investitor român, care le-a expus tinerilor prezenţi motivele pentru care nu trebuie să devii antreprenor.
Evenimentul a continuat cu prezentarea rezultatelor înregistrate de Akcees în primul an de activitate. Proiectele dezvoltate în 2012 au oferit tinerilor toate resursele şi competenţele de care au nevoie pentru a porni la drum pe cont propriu: o reţea relevantă de contacte (Idea Exchange), competenţe şi abilităţi care nu se dezvoltă pe băncile şcolii (Weekend Seminar), experienţă profesională de cea mai bună calitate (Career Leader), deschidere internaţională (Entrepreneurship Trainee) şi, nu în ultimul rând, inspiraţia şi cunoştinţele necesare pentru a-şi materializa ideile şi a face primul pas pentru afacerea pe care şi-o doresc (şcoala de antreprenoriat Start Me Up).
Pentru 2013, echipa Akcees va demara noi inițiative. Evenimentul aniversar a marcat şi lansarea primei astfel de iniţiative: revista Akcees, o revistă cu şi despre tineri antreprenori care va prezenta poveştile tinerilor care au avut curajul de a porni la drum şi au reuşit, interviuri cu antreprenori, investitori şi acceleratoare, evenimente relevante pentru comunitate, dar şi resurse utile pentru afacerile la început de drum.
În plus, organizaţia îşi va extinde activitatea pentru a include şi alte categorii de public ţintă. Dacă până acum proiectele Akcees se adresau tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani, anul 2013 aduce lansarea a două noi game de proiecte: Akcees Youth, proiecte destinate tinerilor cu vârste cuprinse între 15 şi 18 ani, şi Akcees Professional, pentru profesioniştii care au pornit deja propriile afaceri.