Un român, semifinalist în competița internațională Crash the Superbowl
Fiecare dintre cei 50 de semifinaliști, din șapte țări, va câștiga 2.000 de dolari, de două ori mai mult decât suma oferită în anii trecuți. Spoturile lor au fost selectate dintr-un total de aproximativ 4.500 de reclame înscrise, din 28 ţări.
Dintre semifinalişti, un juriu compus din reprezentanții brandului Doritos va selecta trei reclame finaliste. Acestea vor fi anunţate la începutul lunii ianuarie 2016, iar fanii din întreaga lume vor avea şansa să voteze cea mai bună reclamă.
Spotul câștigător va fi difuzat în fața a milioane de spectatori în timpul Super Bowl 50, finala Ligii Naționale de Fotbal din Statele Unite. Evenimentul este programat pentru 7 februarie 2016 şi va fi difuzat la CBS din Statele Unite. Cei trei finalişti vor fi invitaţi în California să participe la Super Bowl 50 şi să urmărească meciul dintr-o lojă privată.
Câștigătorul va lua acasă marele premiu, iar ceilalţi doi finalişti vor primi fiecare 100.000$ şi oportunitatea de a fi consultați la un viitor proiect Doritos.
Reclamele publicitare difuzate în timpul Super Bowl sunt printre cele mai aşteptate şi vizionate din lume. În ultimii 10 ani „Crash the Super Bowl” a preluat controlul reclamelor difuzate la Super Bowl din mâinile publicitarilor de pe Madison Avenue şi l-a pus în mâinile consumatorilor din întreagă lume. Încă de la prima ediţie, în competiție au fost înscrise 36.000 de materiale creative de la consumatori, iar brandul a oferit premii în valoare de peste 7.000.000 $.