Una dintre cele mai plăcute perioade ale anului, sezonul reducerilor
Zeci de magazine din Plaza România dau tonul sezonului estival, punând la dispoziţia amatorilor de shopping reduceri şi oferte promoţionale la colecţiile de vară. Timeout, Marks&Spencer, Lee Cooper, Accesorize, Lashez, L'Occitane, Sephora şi Optiplaza le oferă clienţilor mall-ului reduceri de până la 60% şi 70%.
Campania de reduceri şi de promoţii acoperă o largă varietate de produse.
Dacă în această perioadă de la Massini se pot achiziţiona trei cămaşi la preţul de 390 lei şi o cămaşă la 99 lei, Splend'or le-a pregătit clienţilor reduceri până la 50% la bijuteriile de oţel şi la ceasurile selecţionate (Diesel, Armani, Pierre Cardin, Police, Timex, Festina etc). Cât despre cosmetice, Flormar şi Yves Rocher diversifică oferta: dacă din primul se pot cumpăra farduri, rujuri şi oje la jumătate din preţ, în al doilea se aplică o reducere de 30% la produsele de protecţie solară. Cât despre Melvita şi Plafar, aceşti retaileri oferă discounturi de 50%, în timp ce la Adidas şi Nike reducerile variază între 25% şi 40%.
Pentru acest sezon, Tekzen le-a rezervat clienţilor o ofertă promoţională ce include produse selecţionate de mobilier, de menaj, lustre şi articole de gradină şi camping. Între 17 şi 23 iulie, English Home face reduceri de 50% la prosoape şi articole de baie, iar, între 24 şi 31 iulie, toate produsele din magazin pot fi achiziţionate la jumătate din preţ. Tot de reduceri de 50% beneficiază în această perioadă fanii brandurilor ECCO, Koton, CCC, BSB, Bata, Bigotti, Tommy Hilfiger, Swarovski, BSB, Il Passo, Mango, Mothercare, Penti, Colin's şi LC Waikiki.
Mai mult, pentru produsele achiziţionate în Plaza România, posesorii de Fidelicard pot câștiga puncte în valoare de 500 de lei. Cele trei premii vor fi acordate automat clienților posesori de Fidelicard cu cele mai mari sume cheltuite în perioada 15 iulie, ora 10.00, și 15 august, ora 22.00. Câștigătorii vor fi anunțați pe 17 august.